5340-6564-ico-wu.jpg

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten wariant treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis

Dodaj komentarz