3205-3980-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Zbilansowana może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy w czasie ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi w tym czasie do całkiem poważnych niedoborów selenu. Można go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei pobudza nasze libido. W czasie picia napojów procentowych czy palenia papierosów tracimy cynk, a szybko można go uzupełnić poprzez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest także arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik tania levitra ten uczestniczy także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która wpływa na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz