Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki czy zupełne
cialis w zelu
wyeliminowanie wszelkiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej lub dobrej wagi ciała też może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do świetnego seksu jest zdrowe serce

Postępuj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w przeróżnej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Łatwe? To do działania, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest kwestią ducha, zależy jest także od potencjału organizmu. erekcja
Toteż poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało zadaniom, które pragniemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie i odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości wzwodu, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Poza wypunktowanymi w artykule radami, każdy z nas mógłby wymienić kilka własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany sposób odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie smacznego oraz pomysłowego posiłku: miło i spokojnie lub energicznie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji seksualnej uzgodnionej uprzednio z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na odprężenie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, ważne aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra cena

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten wariant treningów stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis